Co sprawia, że strategia marki jest skuteczna?

Biznes i Emocje - Podcast autorstwa Kari Goldyn i Bartek Goldyn - Piątki

Kategorie:

Zdarzyło Ci się dostać dokument ze strategią Twojej marki, który tak naprawdę nic nie zmienił, a Twój biznes nadal jest w tym samym miejscu? Mogło tak być dlatego, że dostałeś(-aś) zalecenia i wskazówki, których nie jesteś w stanie wdrożyć – bo nie są zgodne z Tobą. Strategia marki to nie tylko dokument, ale i cały proces, który daje Ci know-how i zrozumienie. Wtedy o wiele łatwiej wprowadzić wszystkie potrzebne zmiany, być konsekwentnym i podejmować biznesowe decyzje. Na skuteczność strategii marki wpływa aż 6 czynników, o których opowiadamy w tym odcinku podcastu. Posłuchaj o nich i sprawdź, czy Twoja aktualna strategia je zawiera. Jeśli nie, to może warto byłoby podejść do niej jeszcze raz, w inny sposób? — Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/ Po więcej treści o: 🚀 tworzeniu angażującej marki z misją 🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie 🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesie zapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/.