Co tak naprawdę obchodzi klienta w ofercie B2B?

Biznes i Emocje - Podcast autorstwa Kari Goldyn i Bartek Goldyn - Piątki

Kategorie:

Klient, który kupuje auto, najczęściej nie interesuje się jego rozrządem. A jeżeli zamawia u Ciebie stronę internetową, nie jest dla niego najważniejsze, na jakim stoi CMS-ie. Są oczywiście wyjątki: i jak sprawdzić, czy Twój klient nim nie jest? Najprościej – dobrze poprowadzoną rozmową. W tym odcinku podcastu usłyszysz o pięciu czynnikach, które wpływają na to, że oferta Twojej firmy będzie atrakcyjna dla klienta. Zobacz, czy nie popełniasz któregoś z najpopularniejszych błędów i sprawdź, jak je naprawić. —Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/