Wizualny wymiar marki

Biznes i Emocje - Podcast autorstwa Kari Goldyn i Bartek Goldyn - Piątki

Kategorie:

Identyfikacja wizualna to nie tylko wybór fontów, kolorów i logotypów – to przede wszystkim proces. Kiedy zakończy się sukcesem, marka może wywołać w odbiorcy emocje, uczucia i wrażenia, na których nam zależy. Ten odcinek pokaże Ci, co wziąć pod uwagę, jeśli chcesz podejść do identyfikacji swojej marki całościowo i zgodnie ze strategią. Znalazło się miejsce dla fontu Comic Sans, słoików na zupę i ruchów Browna. Zapraszamy do słuchania! — Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/ Po więcej treści o: 🚀 tworzeniu angażującej marki z misją 🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie 🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesie zapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/.