Zwolnij swojego klienta!

Biznes i Emocje - Podcast autorstwa Kari Goldyn i Bartek Goldyn - Piątki

Kategorie:

Nie musisz przybierać barw bojowych i wyrzucać klientów na zbity pysk – ale warto regularnie sprawdzać, czy z obecnymi klientami wciąż jest po drodze Tobie, Twojej firmie i pracującemu w niej zespołowi.W tym odcinku opowiadamy o tym, kiedy warto rozważyć koniec współpracy z niektórymi klientami. Posłuchaj o rozwoju swojej firmy, rentowności, sprzedaży, motywacji zespołu i innych czynnikach, które warto brać pod uwagę przed podjęciem decyzji o zwolnieniu klienta.Na koniec odcinka znajdziesz ćwiczenie pomocne w ocenie obecnych klientów – to może być Twój pierwszy krok do zmiany w tym obszarze. — Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/. Po więcej treści o: 🚀 tworzeniu angażującej marki z misją 🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie 🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesie zapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/.