Prywatni użytkownicy zarobią na opiniach? | Brandbook in Brief #37

Jarosław Kuźniar in brief - Podcast autorstwa Jarosław Kuźniar • by Voice House

Podcasty jednym z najbardziej opłacalnych kanałów reklamowych, Lidl zyskuje na konflikcie Biedronki, przełomowe zmiany w reklamach Meta – w podcaście Brandbook in brief znajdziesz skrót najnowszych wiadomości ze świata social media, wideo, podcastingu, sztucznej inteligencji, PR, reklamy oraz najciekawsze marketingowe case’y. Nadążasz za zmianami w marketingu? Posłuchaj sprawdzonych newsów zebranych przez agencję Kuźniar Media. W 36. odcinku podcastu usłyszysz wiadomości od 14 do 21 czerwca 2024 w serii oryginalnej Voice House. Źródła informacji ↓ ‣ Instacart wkracza na scenę YouTube Shopping SPRAWDZAM‣ Meta nie zostaje w tyle z wykorzystaniem AI SPRAWDZAM‣ Ciekawe, przełomowe badanie o reklamie w podcaście ze Szwecji SPRAWDZAM‣ Kto zyskał na konflikcie Jakuba Biela i Biedronki? Lidl SPRAWDZAM‣ Poczta pantoflowa w cyfrowej epoce? Projekt jest interesujący SPRAWDZAM—‣ Uwielbiasz podcasty? Słuchać, tworzyć, produkować, wszystko naraz? Zapisz się na newsletter Voice House o świecie podcastingu https://bit.ly/newsletterVoiceHouse—Masz pomysł na rozmowę, świetny temat? Napisz do redakcji ► [email protected]