Spotify chce rozwijać audiobooki | Brandbook in Brief #29
Jarosław Kuźniar in brief - Podcast autorstwa Jarosław Kuźniar • by Voice House
Sprite wraca do reklamy sprzed 30 lat, Świątek dołączyła do ambasadorek Lancôme, a Spotify inwestuje w rozwój audiobooków– w podcaście Brandbook in Brief znajdziesz skrót najnowszych wiadomości ze świata Social Media, wideo, podcastingu, sztucznej inteligencji, PR, reklamy oraz marketingowe case’y. Nadążasz za zmianami w marketingu? Posłuchaj sprawdzonych newsów zebranych przez agencję Kuźniar Media. W 29. odcinku podcastu usłyszysz wiadomości od 12 do 19 kwietnia 2024 r. w serii oryginalnej Voice House.Podcast nagrywamy z wykorzystaniem sztucznie wygenerowanego głosu Jarosława Kuźniara dzięki technologii od ElevenLabs. Źródła informacji ► ‣ Audiobooki na Spotify mają potencjał SPRAWZDAM ‣ Marka Sprite wraca do reklamy sprzed 30 lat SPRAWDZAM ‣ TikTok Notes to nowy rywal Instagrama SPRAWDZAM ‣ Na dużym ekranie YouTube wyprzedził Netflixa SPRAWDZAM ‣ Ambasadorka Lancôme w Polsce — Iga Świątek SPRAWDZAM ‣ Uwielbiasz podcasty? Słuchać, tworzyć, produkować, wszystko naraz? Zapisz się na newsletter Voice House o świecie podcastingu SPRAWDZAM—Masz pomysł na rozmowę? Napisz ► [email protected]