TikTok weryfikuje trendy na 2024 rok | Brandbook in Brief #38

Jarosław Kuźniar in brief - Podcast autorstwa Jarosław Kuźniar • by Voice House

Autentyczność cenna jak nigdy, zwłaszcza dla marek. Jest ważna dla Gen Z, będzie jeszcze ważniejsza dla pokolenia Alpha – w podcaście Brandbook in brief znajdziesz skrót najnowszych wiadomości ze świata social media, wideo, podcastingu, sztucznej inteligencji, PR, reklamy oraz najciekawsze marketingowe case’y. Nadążasz za zmianami w marketingu? Posłuchaj sprawdzonych newsów zebranych przez agencję Kuźniar Media. W 38. odcinku podcastu usłyszysz wiadomości od 21 do 28 czerwca 2024 w serii oryginalnej Voice House. Źródła informacji ↓ ‣ Gen Alpha w centrum uwagi marketerów SPRAWDZAM ‣ Meta idzie na całość, rozwijając kanały nadawcze SPRAWDZAM ‣ Toyota celuje w nowe grupy docelowe, wykorzystując horror SPRAWDZAM ‣ TikTok weryfikuje trendy na 2024 rok SPRAWDZAM ‣ New York Times pracuje nad przeniesieniem swoich najpopularniejszych podcastów za paywall SPRAWDZAM