KNA: Lekcja 161 (prośby do obsługi hotelu)

Kwadrans na angielski - Podcast autorstwa Szymon Marciniak - Czwartki

Kategorie:

W 161. lekcji Kwadransu na angielski wracamy do hotelu i będziemy prosili ekipę sprzątająca (housekeeping) o zmianę pościeli, prześcieradła lub wymianę ręczników. Jest to odcinek, który będzie przydatny zarówno gościom hotelowym, jak i osobom, które chcą podjąć pracę wakacyjną w hotelach zagranicznych.------------Temat ten jest uzupełnieniem innych lekcji związanych z hotelem:KNA 27 - rezerwacja pokoju w hotelu - https://szymon.edu.pl/kwadrans-na-angielski-lekcja-27/KNA 28 - problemy w pokoju hotelowym - https://szymon.edu.pl/kwadrans-na-angielski-lekcja-28/KNA 35 - meldowanie się w hotelu - https://szymon.edu.pl/kwadrans-na-angielski-lekcja-35/KNA 36 - śniadanie w hotelu - https://szymon.edu.pl/kwadrans-na-angielski-lekcja-36/KNA 49 - nazwy pokojów w domu - https://szymon.edu.pl/kwadrans-na-angielski-lekcja-49/--------------Jeżeli doceniasz moją pracę nad podcastem, to zostań Patronem KNA dzięki stronie www.patronite.pl/kwadrans. Nie wiesz czym jest Patronite? Posłuchaj specjalnego odcinka: https://szymon.edu.pl/kwadrans-na-angielski-zostan-patronem/Dołącz do naszej społeczności na stronie www.KwadransNaAngielski.plLekcji możesz słuchać na Spotify albo oglądać na YouTube.Wszystkie nowe wyrażenia z tej lekcji w formie pisemnej są dostępne na stronie www.szymon.edu.pl/kwadrans-na-angielski-lekcja-161#polskipodcast