Jak klapki z bazaru stały się jakościową marką? | Joanna Kwiatkowska

Marketer+ Podcast - Podcast autorstwa Marketer+ Podcast - Czwartki

Kategorie:

W najnowszym odcinku „Marketer+ Podcast” Joanna Kwiatkowska dzieli się kulisami reaktywacji legendarnej marki klapków Kubota i opowiada o wyzwaniach związanych z prowadzeniem e-commerce. Jeśli interesujesz się sprzedażą online, skutecznym marketingiem czy budowaniem strategii dystrybucji produktów w sieci, to ten program jest dla Ciebie. Odkryj tajniki sukcesu marki Kubota i zyskaj praktyczne wskazówki, które mogą Ci pomóc rozwijać sklep internetowy. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jak to się stało, że marka Kubota została reaktywowana, jakie są kluczowe założenia strategii marketingowej marki, jaka jest strategia dystrybucji produktów, jakie są największe wyzwania w prowadzeniu sklepu internetowego, jak marka podchodzi do content marketingu oraz współpracy z influencerami, jakie narzędzia i technologie Kubota wykorzystuje w działaniach marketingowych, które kampanie reklamowe marki okazały się najskuteczniejsze, za pomocą jakich wskaźników firma monitoruje i analizuje skuteczność kampanii, jaką rolę w e-commerce odgrywają działania PR-owe i jak je skutecznie prowadzić, o czym powinni pamiętać właściciele e-sklepów, którzy dopiero zaczynają przygodę z marketingiem online, jakie są obecne trendy w e-commerce i marketingu cyfrowym. Gość: Joanna Kwiatkowska Wiceprezeska zarządu, dyrektorka sprzedaży i co-founderka w Kubota S.A. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT, zwłaszcza w zakresie narzędzi e-commerce, social media, systemów zarządzania zasobami danych oraz analityki danych. Współautorka ponad 10 projektów informatycznych oraz filmowo-informatycznych o wartości prawie 50 mln zł (nabór NCBiR oraz RPO WŁ). W 2018 r. współtwórczyni reaktywacji marki Kubota. W 2021 r. znalazła się na liście 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. W 2022 r. zdobyła wyróżnienie, a w 2023 r. nagrodę główną w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej „Dyrektor e-Commerce Roku” w kategorii Fashion.