Jak stworzyć markę B2B, która przyciąga klientów? | Łukasz Kosuniak

Marketer+ Podcast - Podcast autorstwa Marketer+ Podcast - Czwartki

Kategorie:

W nowym odcinku „Marketer+ Podcast” zagłębiamy się w temat budowania silnej marki B2B. Omówimy, jakie korzyści daje jej stworzenie i dlaczego warto spojrzeć na nią szerzej niż tylko przez pryzmat logo czy reputacji. Dowiesz się, jak istotnie marka wpływa na skuteczność sprzedaży w sektorze B2B oraz jak skutecznie zachęcić zarząd do inwestowania w rozwój brandu. Nasz gość podzieli się wskazówkami, jak przystąpić do pracy nad marką, od jakich metod i pytań rozpocząć, oraz jak uniknąć najczęstszych błędów. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: czym jest marka w sektorze B2B i co odróżnia ją od marki B2C, dlaczego nie należy mylić marki np. z identyfikacją wizualną czy reputacją, w jaki sposób marka wpływa na skuteczność działań sprzedażowych w firmach B2B, jak przekonać zarząd organizacji do konieczności inwestowania w markę, jak rozpocząć proces budowania silnej marki B2B, jakie metody i frameworki ułatwiają pracę nad tworzeniem marki B2B, jakie są najczęściej popełniane błędy podczas budowania marki B2B oraz jak ich uniknąć, jakie zasoby i kompetencje są niezbędne, aby skutecznie budować markę B2B, jakie cechy marki mogą mieć szczególny wpływ na decyzje zakupowe klientów biznesowych, jakie metryki i wskaźniki przydają się do pomiaru siły marki B2B, w jaki sposób wzmacniać markę B2B poprzez działania edukacyjne i content marketing. Gość: Łukasz Kosuniak Konsultant, praktyk i wieloletni menedżer marketingu B2B (m.in. w firmach Samsung i Microsoft). Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu (takich jak marketing automation, social selling, sales enablement). Jest autorem i współautorem książek: „Marketing automation krok po kroku”, „To jest social selling”, „Abc marketingu B2B”, „B2B Marketing Essential”, „B2B Marketing: A Guidebook for the Classroom to the Boardroom”, oraz kursów „Podstawy strategii marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”. Prowadzi bloga i podcast „Business Marketer” oraz zajęcia z marketingu na uczelniach i programach MBA.