Jak zbudować markę, która pozostaje w umyśle odbiorców? | Maciek Sznitowski

Marketer+ Podcast - Podcast autorstwa Marketer+ Podcast - Czwartki

Kategorie:

Czy wiesz, że marka to coś więcej niż logo i kolorystyka? To propozycja wartości, która sprawia, że klienci wybierają właśnie konkretny brand, a nie konkurencję. W tym odcinku „Marketer+ Podcast” zapraszamy Cię do wysłuchania rozmowy z ekspertem od brandingu, który odkryje przed Tobą tajniki budowania silnej marki, pozostającej na trwałe w umysłach odbiorców. Nasz gość dzieli się swoim doświadczeniem i wskazówkami, które możesz wykorzystać w swojej marketingowej pracy – zarówno w małej, jak i większej firmie. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jakie jest znaczenie marki w procesie zakupowym,  od czego zacząć proces budowania strategii brandu, czym jest propozycja wartości i jak ją zdefiniować, jakie są kluczowe składniki skutecznego brandingu,  na jakie pytanie powinna odpowiedzieć sobie każda firma, co sprawia, że marki zapadają w pamięć i przyciągają lojalnych klientów, jak można prostymi środkami zakodować markę w umyśle odbiorców,  czy sztuczna inteligencja przydaje się w brandingu,  dlaczego branding powinien być odporny na trendy,  czym różni się budowanie społeczności od budowania fanklubu. Maciek Sznitowski – strateg marki i komunikacji, niezależny konsultant. Mówi o sobie, że jest brandoholikiem, bo od 15 lat zajmuje się brand marketingiem. Układa marki w spójne historie – bo spójne marki lepiej zapisują się w pamięci klientów i szybciej zdobywają ich zaufanie. Autor bloga Brandoholik.pl oraz podcastu „Markotwórstwo”.