Sekrety social media marketingu. Co działa w 2024 roku? | Anna Ledwoń-Blacha
Marketer+ Podcast - Podcast autorstwa Marketer+ Podcast - Czwartki
Kategorie:
W tym odcinku „Marketer+ Podcast” dowiesz się, jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu i kiedy warto wykorzystywać media społecznościowe w działaniach marketingowych. Anna Ledwoń-Blacha wyjaśnia, które grupy odbiorców przeważają w różnych serwisach i jak najlepiej dostosować działania do charakterystyki popularnych platform. Poznasz też skuteczne formaty treści, narzędzia AI ułatwiające prace, oraz dowiesz się, jak z głową współpracować z influencerami czy pozyskiwać user generated content. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu, w jakich przypadkach warto wykorzystywać media społecznościowe w działaniach marketingowych, jakie grupy odbiorców stanowią większość w poszczególnych serwisach społecznościowych, czym charakteryzują się najpopularniejsze serwisy społecznościowe i w jakich branżach są przydatne, dlaczego Facebook wciąż jest skutecznym kanałem komunikacji marketingowej, a LinkedIn warto wykorzystywać nie tylko w sektorze B2B, jakie formaty treści sprawdzają się w poszczególnych serwisach społecznościowych, jak mądrze wykorzystywać sztuczną inteligencję w social media marketingu, które narzędzia AI są najbardziej pomocne w pracy marketera, jak z głową podchodzić do współpracy z influencerami i na co zwracać uwagę, jak pozyskiwać user generated content i tworzyć silne więzi z klientami. Gość: Anna Ledwoń-Blacha Co-founder & creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku brand manager na IMOK. Autorka książki „Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Wcześniej product marketing manager w startupie Alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem, jego emocjami i psychologicznym podejściem do marketingu. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów. Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Na sali szkoleniowej – zarówno fizycznej, jak i wirtualnej – spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerką w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie prowadzi zajęcia w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych.