Skuteczny marketing B2B – strategie, które zmieniają zasady gry | Agnieszka Haponik
Marketer+ Podcast - Podcast autorstwa Marketer+ Podcast - Czwartki
Kategorie:
W tym odcinku „Marketer+ Podcast” odkrywamy tajniki skutecznego pozyskiwania klientów biznesowych i tworzenia strategii komunikacji w marketingu B2B. Agnieszka Haponik dzieli się wiedzą na temat tego, jak zbudować efektywny lejek marketingowy B2B, dopasować kanały komunikacji do jego etapów i uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez marketerów w tym obszarze. Porozmawiamy też o różnicach między marketingiem B2B a B2C, a także o tym, jak personalizować przekaz, aby skutecznie przyciągnąć klientów biznesowych. Dowiesz się również, jakie narzędzia i wskaźniki są kluczowe w kampaniach B2B oraz jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, aby podnieść efektywność swoich działań. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jakie są główne różnice między marketingiem B2B a B2C oraz jak wpływają one na strategie marketingowe, jak zbudować lejek marketingowy B2B i dobrać kanały komunikacji do jego poszczególnych etapów, jakie narzędzia marketingowe sprawdzają się w kampaniach B2B, jak personalizować komunikację skierowaną do klientów biznesowych, jak wykorzystywać sztuczną inteligencję w pracy marketera B2B, jakie są kluczowe wskaźniki, które warto monitorować w kampaniach B2B, jakie są najlepsze praktyki w zarządzaniu leadami na różnych etapach lejka marketingowego, jakie są największe wyzwania w pracy nad kampaniami B2B, jakie są najczęstsze błędy popełniane w marketingu B2B oraz jak ich uniknąć, jakie są obecne trendy w marketingu B2B oraz jak może on zmieniać się w perspektywie najbliższych lat. Gościni: Agnieszka Haponik Marketing managerka w firmie Packeta Poland. Od kilkunastu lat związana z marketingiem B2B w agencjach interaktywnych oraz prywatnych przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii promocyjnych, które łączą cele marketingowe z handlowymi. W Packeta Poland odpowiedzialna za planowanie i realizację działań marketingowych firmy na rynkach komercyjnych B2B oraz za współpracę promocyjną z partnerami i klientami.