Dlaczego firmy cierpią na cyfrową krótkowzroczność?
Rozwój w Biały Dzień - Podcast autorstwa Żaneta Kurcewicz

Kategorie:
Ponad 60 lat temu profesor Harvard Business School, Theodore Levitt powiedział, że firmy często ponoszą porażki, ponieważ skupiają się tak wąsko na produktach i usługach, że zapominają o szerszej perspektywie: czego tak naprawdę chcą konsumenci. Levitt nazwał to zjawisko "marketingową krótkowzrocznością" i jest to problem aktualny do dziś. Coraz częściej jednak firmy zmagają się z nową przypadłością, którą nazywamy: cyfrową krótkowzrocznością. Wiele firm nie dostrzega możliwości, jakie niosą ze sobą nowe technologie cyfrowe. Nie dostrzegają, że klienci są coraz bardziej zainteresowani usługami i doświadczeniami opartymi na przetwarzaniu danych, a także nie doceniają rosnącej wartości cyfrowych ekosystemów dla ich biznesu. Na tę cyfrową krótkowzroczność składa się kilka pułapek, o których porozmawiamy w dzisiejszym podcaście. Jeżeli tylko taka tematyka Cię interesuje - słuchaj całości! Więcej o mojej firmie >>> Social Media >>> Więcej wiedzy i podcastów >>>