180. Storytelling w biznesie jest prosty... z tymi podpowiedziami. (Gość: Joanna Kozdrowska)

Skuteczny marketing | Wojciech Bizub - Podcast autorstwa Wojciech Bizub

Kategorie:

Pytania, na które odpowie ta rozmowa: 1. Co to tak naprawdę jest storytelling? 2. Co daje firmom storytelling? Dlaczego warto się nim zainteresować? 3. Czy w historii muszą występować ludzie? Czy storytelling jest dobry tylko dla marek osobistych, gdzie opowiada się historie od bankruta do milionera? Jak może to działać w firmie budowlanej lub przemysłowej? 4. Jaka grupa osób jest w stanie kupić produkt o gorszych parametrach, ale z dobrym storytellingiem, zamiast produktu lepszego w porównaniu cena vs jakość? Czy storytelling nie sprawia, że firmy bardziej skupiają się na kreowaniu wizerunku niż na realnym poprawianiu swoich produktów lub usług? 5. W jakich jednostkach mierzyć skuteczność storytellingu? 6. Jak odróżnić autentyczny storytelling od manipulacyjnej narracji marketingowej? 7. Jak zaprojektować historię dla swojej firmy? Od czego zacząć? Gdzie szukać pomysłu na to, jak opowiedzieć o swojej firmie? Po więcej wejdź na: www.strategiawbiznes.pl Znaczniki czasu: 0:00 - Wprowadzenie i przedstawienie gościa 1:14 - Co to jest storytelling i jego rola w marketingu 2:36 - Praktyczne korzyści ze stosowania storytellingu 4:30 - Storytelling a relacje z klientami 5:06 - Storytelling w różnych branżach, w tym technicznych 7:08 - Personifikacja produktów w storytellingu 10:24 - Kontrowersje związane z storytellingiem 12:23 - Storytelling a jakość produktu 15:38 - Metryki mierzenia skuteczności storytellingu 17:05 - Autentyczność vs. manipulacja w storytellingu 20:09 - Elementy skutecznej historii 25:12 - Przykłady i inspiracje do tworzenia historii 28:20 - Zakończenie i wezwanie do działania