34. O porównywaniu się do innych - krótkie wyjaśnienie social mediów

Skuteczny marketing | Wojciech Bizub - Podcast autorstwa Wojciech Bizub

Kategorie:

Odcinek 34. Nietypowy odcinek, bo na pierwszy rzut oka nie dotyczy marketingu. Popatrz, z jednej strony nie ma się co przejmować opiniami innych, ale z drugiej strony, to właśnie te opinie (dobre lub złe) wpływają na sprzedażowy sukces lub porażkę. Chcąc nie chcąc tworzymy sobie kategorie porównywania (ilość lajków, wygląd, ubrania, samochód, firma), aby rywalizować z innymi użytkownikami internetu. Zwróć uwagę: jednym kibicujemy, a drugich depczemy. Przynajmniej w myślach. Chodzi na przykład o takie mechanizmy, jak resentyment, czyli umniejszanie osiągnięć innych tylko dlatego, że sami nigdy nie będziemy w stanie „tak wysoko podskoczyć”. W mniej niż 5 minut omówiłem moje podejście do porównywania się do innych i bycia porównywanym. Mam nadzieję, że ten materiał da nieco do myślenia. Więcej o mnie znajdziesz na: 💻 https://www.wojciechbizub.pl 🌐 https://www.facebook.com/wojciechbizub 📸 https://www.instagram.com/wojciech.bizub