Sprzedaje 4 miliony litrów paliw miesięcznie. Tomasz Szultka
ZSŻ - Podcast autorstwa Zaprojektuj Swoje Życie - Czwartki
Kategorie:
W dzisiejszym odcinku gościem audycji jest Tomek Szultka – przedsiębiorca, który wraz ze swoją rodziną zbudował prawdziwe imperium gazowe. ROMGAZ, firma prowadzona przez Tomka, zatrudnia obecnie ponad 100 osób, posiada 12 stacji paliw i wielomilionowe obroty, a wszystko zaczęło się... od sprzedaży dwóch byków i zakupu Żuka! 🚚Podczas tej rozmowy Tomek opowiada, jak jego ojciec postawił na sprzedaż gazu w butlach i jak wspólnie rozbudowali firmę do obecnej skali. Dzieli się także swoimi doświadczeniami z zakresu sprzedaży, marketingu oraz budowania relacji z klientami. Jednym z kluczowych elementów sukcesu ROMGAZ okazał się kanał na YouTube, dzięki któremu lokalna firma zdobyła klientów w całej Polsce. Dowiesz się, dlaczego klienci z YouTube konwertują o 40% lepiej niż z innych źródeł oraz jak zaufanie i jakość obsługi stały się fundamentem działalności ROMGAZ.Czy gaz w butlach może być fascynujący? Tak! Zobacz, jak Tomek, wykorzystując media społecznościowe, zbudował lojalną społeczność klientów i z sukcesem rozwija firmę, której zaufało tysiące osób.📺Obejrzyj ten odcinek, aby dowiedzieć się:📣Jak firma ROMGAZ zaczynała od skromnych początków i rozwijała się przez lata.📣Dlaczego YouTube stał się kluczowym narzędziem marketingowym w ich branży.📣Jak budować lojalność klientów w niskomarżowym biznesie.📣Jak LPG może przynieść oszczędności i niezależność energetyczną dla Twojego domu. PARTNERZY ODCINKA: 📊WiseGroup: https://wisegroup.pl/ 📱 MIZZOX https://mizzox.com/ ☕BIGBEANS https://bigbeans.pl 🌍LIVESPACE: https://www.livespace.io/#_r_zsz 🎤Jakość audio gwarantowana dzięki RØDE https://bit.ly/3V8Try2 🪑Fotele do studia dostarczył YUMISU® : https://bit.ly/yumisu_zsz 00:00:00 W tym odcinku 00:01:20 Tomek Szultka: gaz napędza moje życie 00:02:43 Fenomen YouTube'a w sprzedaży LPG - co czyni kanał sukcesem? 00:10:08 Obecna skala ROMGAZ: 100 pracowników, 12 stacji paliw 00:11:08 Strategie marketingowe: Jak ROMGAZ wykorzystuje media społecznościowe 00:13:05 Partnerzy audycji 00:14:24 Koszty i metody pozyskania klienta 00:24:19 Rodzinny biznes: Jak rodzice ukształtowali firmę 00:28:59 YouTube jako narzędzie rozwoju biznesu na całą Polskę 00:37:36 40% wyższa konwersja dzięki YouTube – sukces strategii 00:45:07 Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z LPG 00:46:01 Rola rodziny w sukcesji i przyszłości ROMGAZ 00:50:01 Hobby Tomka: Siekiery, kolekcjonowanie winyli 00:55:09 Kilka słów o stadninie koni. 01:09:99 Trudne pytania Macieja