American English Pronunciation Podcast
Podcast autorstwa Seattle Learning Academy
200 Odcinki
-
221: Compare ’unvoiced th’ to /f/, /s/, and /t/
Opublikowany: 29.11.2016 -
220: The ’n-g’ spelling creates /ŋ/, as in the word ’song’
Opublikowany: 12.11.2016 -
219: /g+n/ as in ”signal” and ”ignore”
Opublikowany: 26.10.2016 -
218: Learn to hear vowels to learn to pronounce them
Opublikowany: 14.10.2016 -
217: Compare long e, short i, and short e /i, ɪ, ɛ/
Opublikowany: 29.09.2016 -
216: The Cardinal Vowels--long e /i/, oo sound /u/, short o /ɑ/, and short a /æ/
Opublikowany: 17.09.2016 -
215: Adding ”bonus” information by using a low pitch
Opublikowany: 1.09.2016 -
214: Yes/No Pitch Patterns
Opublikowany: 20.08.2016 -
213: Intonation of Wh- Questions
Opublikowany: 7.08.2016 -
212: /r+ɚ/ “explore” into “explorer”
Opublikowany: 25.07.2016 -
211: Compare /æ/ and /ɑ/ (’short a’ and ’short o’)
Opublikowany: 28.03.2016 -
210: ’-ue’ ending (unique, avenue, and rescue)
Opublikowany: 27.07.2015 -
209: The difference between /ə/ and /ʌ/: schwa and short u
Opublikowany: 25.03.2015 -
208: Cone/corn, coat/court
Opublikowany: 11.03.2015 -
207: Why is ’quarter’ so hard to say?
Opublikowany: 25.02.2015 -
206: I like/I’d like... bacon!
Opublikowany: 11.02.2015 -
205: Dealing with ’o-u-g-h’
Opublikowany: 28.01.2015 -
204: How ’have to’ becomes ’hafta’
Opublikowany: 14.01.2015 -
203: When /t/ sounds like /d/ during linking: alveolar stop
Opublikowany: 31.12.2014 -
202: How similar are /n/ and /l/?
Opublikowany: 12.11.2014
Become a more fluent English speaker by learning how to pronounce American English sounds, words, and phrases. Practice your English with each episode!
