Design Doc
Podcast autorstwa Hannah Shaffer and Evan Rowland - Środy
96 Odcinki
-
The Pizza or the Basket? (Amusement Park Horror w/ Alanna Shaffer)
Opublikowany: 4.09.2024 -
Designing a Spooky Game (Part 3): Mr. Bones' Wild Ride
Opublikowany: 21.08.2024 -
Designing a Spooky Game (Part 2): The Setting
Opublikowany: 7.08.2024 -
Designing a Spooky Game (Part 1): The Brainstorm
Opublikowany: 25.07.2024 -
The Founder Olympics
Opublikowany: 27.06.2024 -
Our Best Design Doc Ideas
Opublikowany: 3.06.2024 -
The Taste Talent Gap
Opublikowany: 3.05.2024 -
Adapting a Text
Opublikowany: 11.04.2024 -
Working around a Job
Opublikowany: 20.03.2024 -
Obsessions
Opublikowany: 21.02.2024 -
Better Never Than Late?
Opublikowany: 11.01.2024 -
Designing Alone, but Not Lonely
Opublikowany: 18.12.2023 -
Design Session: What Makes a Good Solo RPG?
Opublikowany: 15.11.2023 -
Will We Ever Finish Questlandia 2?
Opublikowany: 24.10.2023 -
The Liminal Spaces of Six Flags
Opublikowany: 26.09.2023 -
"People Were Shorter Back Then" (Guest ep w/ historical interpreter Enzo!)
Opublikowany: 24.08.2023 -
Old Sturbridge Village
Opublikowany: 28.07.2023 -
Founder Energy
Opublikowany: 5.07.2023 -
Fish People
Opublikowany: 6.06.2023 -
Focusing on Focus
Opublikowany: 10.05.2023
Come along with Hannah and Evan in a living documentation of the game design process, from the first spark of an idea, to every disastrous surprise. It’s not an instruction manual, but a travel guide, with lots of unexpected stops along the way.
