96 Odcinki

  1. The Pizza or the Basket? (Amusement Park Horror w/ Alanna Shaffer)

    Opublikowany: 4.09.2024
  2. Designing a Spooky Game (Part 3): Mr. Bones' Wild Ride

    Opublikowany: 21.08.2024
  3. Designing a Spooky Game (Part 2): The Setting

    Opublikowany: 7.08.2024
  4. Designing a Spooky Game (Part 1): The Brainstorm

    Opublikowany: 25.07.2024
  5. The Founder Olympics

    Opublikowany: 27.06.2024
  6. Our Best Design Doc Ideas

    Opublikowany: 3.06.2024
  7. The Taste Talent Gap

    Opublikowany: 3.05.2024
  8. Adapting a Text

    Opublikowany: 11.04.2024
  9. Working around a Job

    Opublikowany: 20.03.2024
  10. Obsessions

    Opublikowany: 21.02.2024
  11. Better Never Than Late?

    Opublikowany: 11.01.2024
  12. Designing Alone, but Not Lonely

    Opublikowany: 18.12.2023
  13. Design Session: What Makes a Good Solo RPG?

    Opublikowany: 15.11.2023
  14. Will We Ever Finish Questlandia 2?

    Opublikowany: 24.10.2023
  15. The Liminal Spaces of Six Flags

    Opublikowany: 26.09.2023
  16. "People Were Shorter Back Then" (Guest ep w/ historical interpreter Enzo!)

    Opublikowany: 24.08.2023
  17. Old Sturbridge Village

    Opublikowany: 28.07.2023
  18. Founder Energy

    Opublikowany: 5.07.2023
  19. Fish People

    Opublikowany: 6.06.2023
  20. Focusing on Focus

    Opublikowany: 10.05.2023

2 / 5

Come along with Hannah and Evan in a living documentation of the game design process, from the first spark of an idea, to every disastrous surprise. It’s not an instruction manual, but a travel guide, with lots of unexpected stops along the way.

Visit the podcast's native language site