Furidashi Game Design Academy
Podcast autorstwa Nicholas Theisen
Kategorie:
138 Odcinki
-
28. Of Oreos and Call of Duty
Opublikowany: 26.07.2021 -
Chillrant 10 - No Such Thing As Indie Games? (Teaser)
Opublikowany: 22.07.2021 -
AggressiveRant - Stadia Ruins Game Design
Opublikowany: 19.07.2021 -
27. Creative Direction and Auteur Theory (Teaser)
Opublikowany: 12.07.2021 -
26. Many Roads to Gamedev w/ Masao Kobayashi
Opublikowany: 5.07.2021 -
25. We [Don't] Hate Final Fantasy X-2
Opublikowany: 28.06.2021 -
24. Centering Writing in Final Fantasy 14
Opublikowany: 21.06.2021 -
23. Level Design II - Revealing Mechanics (Teaser)
Opublikowany: 14.06.2021 -
22. Level Design I - Foundations
Opublikowany: 7.06.2021 -
21. Game as Platform (Teaser)
Opublikowany: 31.05.2021 -
20. What Constitutes a Game?
Opublikowany: 24.05.2021 -
19. Camera, Character, Controls (Teaser)
Opublikowany: 17.05.2021 -
18. Video Game Logic
Opublikowany: 10.05.2021 -
Chillrant 8 - Procedurally Generated Suffering
Opublikowany: 3.05.2021 -
17. Dungeons and Railroads
Opublikowany: 29.03.2021 -
16. Call of Duty: Breaking Dawn
Opublikowany: 23.03.2021 -
Chillrant 7 - Takeshi & Hiroshi
Opublikowany: 15.03.2021 -
15. Persona 5 Animus
Opublikowany: 8.03.2021 -
14. Franchise Philosophy
Opublikowany: 1.03.2021 -
13. Rewarding Game Design
Opublikowany: 22.02.2021
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.