Furidashi Game Design Academy
Podcast autorstwa Nicholas Theisen - Czwartki
147 Odcinki
-
36. Mobile Games Revolution
Opublikowany: 27.09.2021 -
35. Designing Moral Choices (Teaser)
Opublikowany: 20.09.2021 -
34. Eliciting Player Empathy
Opublikowany: 13.09.2021 -
33. Social Reproduction in Game Design (Teaser)
Opublikowany: 6.09.2021 -
32. The Core Game Design Loop
Opublikowany: 30.08.2021 -
Chillrant 11 - A Critique of the Core Gameplay Loop
Opublikowany: 23.08.2021 -
*UNLOCKED* 31. Misogyny Makes Games Worse
Opublikowany: 16.08.2021 -
30. How To Be a Gamedev Ally
Opublikowany: 9.08.2021 -
29. The Liminal Space Between Indie and AAA (Teaser)
Opublikowany: 2.08.2021 -
28. Of Oreos and Call of Duty
Opublikowany: 26.07.2021 -
Chillrant 10 - No Such Thing As Indie Games? (Teaser)
Opublikowany: 22.07.2021 -
AggressiveRant - Stadia Ruins Game Design
Opublikowany: 19.07.2021 -
27. Creative Direction and Auteur Theory (Teaser)
Opublikowany: 12.07.2021 -
26. Many Roads to Gamedev w/ Masao Kobayashi
Opublikowany: 5.07.2021 -
25. We [Don't] Hate Final Fantasy X-2
Opublikowany: 28.06.2021 -
24. Centering Writing in Final Fantasy 14
Opublikowany: 21.06.2021 -
23. Level Design II - Revealing Mechanics (Teaser)
Opublikowany: 14.06.2021 -
22. Level Design I - Foundations
Opublikowany: 7.06.2021 -
21. Game as Platform (Teaser)
Opublikowany: 31.05.2021 -
20. What Constitutes a Game?
Opublikowany: 24.05.2021
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.
