64 Odcinki

  1. 023 - Jak zaplanować kampanię, aby szła bez płaczu, lamentu i pracy po nocach?

    Opublikowany: 6.04.2023
  2. 022 - One Time Offer - kiedy, jak i po co to stosować?

    Opublikowany: 6.04.2023
  3. 021 - Pareto w kampanii - jakie 20% działań daje 80% efektów?

    Opublikowany: 6.04.2023
  4. 020 - Lepiej mieć tanie czy drogie produkty?

    Opublikowany: 31.03.2023
  5. 019 - Gdy klient mówi: “To jest za drogie...”

    Opublikowany: 10.03.2023
  6. 018 - Jak przekuć obiekcje w sprzedaż?

    Opublikowany: 3.03.2023
  7. 017 - Jak czarować słowami w ofercie sprzedażowej?

    Opublikowany: 24.02.2023
  8. 016 - Jak szybko napisać skuteczną ofertę bez pomocy copywritera?

    Opublikowany: 17.02.2023
  9. 015 - Jak wycenić kurs online (lub inny produkt cyfrowy)?

    Opublikowany: 10.02.2023
  10. 014 - Drabina wartości - co to jest i jak to poukładać?

    Opublikowany: 3.02.2023
  11. 013 - Lepsza sprzedaż ciągła czy “okienkowa”?

    Opublikowany: 27.01.2023
  12. 012 - Ile wiedzy dać za darmo, a co zachować do kursu online?

    Opublikowany: 20.01.2023
  13. 011 - Jak sprawdzić, czy ktokolwiek kupi mój produkt?

    Opublikowany: 13.01.2023
  14. 010 - 7 pytań na wagę złota, zanim zrobisz kurs online (lub inny produkt)

    Opublikowany: 5.01.2023
  15. 009 -Jak SPRYTNIE tworzyć materiały promocyjne do kampanii?

    Opublikowany: 23.12.2022
  16. 008 - Klienci zrzędzą i marudzą?! To... cudownie!

    Opublikowany: 16.12.2022
  17. 007 - "Za mało wiem, by uczyć innych"

    Opublikowany: 9.12.2022
  18. 006 - 7 sposobów na niesamowicie angażujący kurs online

    Opublikowany: 27.07.2021
  19. 005 - Przygotowanie kampanii - jak to zrobić bez płaczu, lamentu i pracy po nocach?

    Opublikowany: 30.10.2020
  20. 004 - Jak lepiej zrozumieć klienta?

    Opublikowany: 27.10.2020

3 / 4

Liczy Się Wynik to podcast dla osób, które działają online i chcą osiągać ponadprzeciętne wyniki.Jeśli tworzysz lub zamierzasz tworzyć: kursy online, ebooki, warsztaty online i chcesz wiedzieć, jak odpowiednią wiedzę przekazać odpowiednim ludziom za odpowiednią cenę - to jesteś w dobrym miejscu!