Mała Wielka Firma
Podcast autorstwa Marek Jankowski - Poniedziałki
505 Odcinki
-
Zła opinia od klienta może być cenniejsza niż 10 pochwał. Oto dlaczego
Opublikowany: 24.02.2025 -
Nagrywanie podcastu w czasach AI – czy to ma sens?
Opublikowany: 17.02.2025 -
Nie dzielisz się wiedzą z obawy przed KRYTYKĄ? Wypróbuj te 4 kroki
Opublikowany: 10.02.2025 -
Te 3 przeszkody BLOKUJĄ start twojego newslettera – jak je pokonać?
Opublikowany: 3.02.2025 -
Czy Twoje treści zainteresują idealnego KLIENTA? 5 kroków i już wiesz
Opublikowany: 27.01.2025 -
7 kosztownych błędów na stronach trenerów i coachów (i jak ich uniknąć)
Opublikowany: 20.01.2025 -
Pokonaj perfekcjonizm – przestań POPRAWIAĆ i zacznij sprzedawać!
Opublikowany: 13.01.2025 -
Dlaczego większe firmy BOJĄ SIĘ zlecać pracę soloprzedsiębiorcom?
Opublikowany: 6.01.2025 -
Jak przebudowałem stronę WWW, żeby pracowała dla mnie 24/7
Opublikowany: 16.12.2024 -
Jak przekonać klienta do swojej oferty bez nachalności i narzucania się
Opublikowany: 9.12.2024 -
Pokonaj klątwę wiedzy i przestań tracić klientów – 7 sposobów
Opublikowany: 2.12.2024 -
Jak badać potrzeby klientów w biznesie online: 7 prostych sposobów
Opublikowany: 25.11.2024 -
12 pomysłów na produkty online, które pomogą ci sprzedać wiedzę
Opublikowany: 18.11.2024 -
Czy klienci kupują chętniej, gdy lubisz swoją pracę? Sprawdziłem!
Opublikowany: 11.11.2024 -
Powiedziałem klientom, że mój produkt jest słaby. Jak zareagowali?
Opublikowany: 4.11.2024 -
+31% zapisów na newsletter z 1 wpisu na LinkedIn [wyniki eksperymentu]
Opublikowany: 28.10.2024 -
Badanie potrzeb – zamień ANKIETĘ w produkt, który klienci pokochają
Opublikowany: 21.10.2024 -
Klienci ci uciekają, bo NIE PODAJESZ CEN? 5 sposobów, by ich zatrzymać
Opublikowany: 14.10.2024 -
Samotność przedsiębiorcy cię BLOKUJE? Te 3 sposoby pomogą, sprawdziłem!
Opublikowany: 7.10.2024 -
Gdybym budował listę mailingową od zera, zrobiłbym TO
Opublikowany: 30.09.2024
Mała Wielka Firma to podcast o marketingu dla soloprzedsiębiorców – właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Słuchacze MWF to najczęściej specjaliści z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, IT, zdrowotnej itp.Nowe odcinki ukazują się co drugi poniedziałek. Dowiesz się z nich, jak zdobywać nowych klientów, budować wizerunek eksperta, zwiększać swoją produktywność oraz radzić sobie z wątpliwościami i problemami, które często towarzyszą osobom prowadzącym jednoosobowy biznes.Uzupełnieniem podcastu jest cotygodniowy newsletter dostępny na stronie https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz