505 Odcinki

  1. Co zrobić, żeby nagrywanie podcastu dawało frajdę i przyciągało klientów

    Opublikowany: 6.05.2024
  2. Sprzedajesz produkty online? Możliwe, że skupiasz się nie na tym, co trzeba

    Opublikowany: 29.04.2024
  3. 7 wzorców myślowych, które podstępnie podcinają skrzydła soloprzedsiębiorcom

    Opublikowany: 22.04.2024
  4. Marka osobista czy firmowa? Co wybrać, żeby przyciągnąć klientów dzisiaj i nie żałować za 5 lat

    Opublikowany: 15.04.2024
  5. Dlaczego klienci boją się u ciebie kupować (i co możesz z tym zrobić)?

    Opublikowany: 8.04.2024
  6. Jak pracować efektywnie – 4 nawyki, które pomagają osiągać cele, zwiększyć satysfakcję i oszczędzić czas

    Opublikowany: 1.04.2024
  7. Twórca online czy soloprzedsiębiorca dzielący się wiedzą – który model jest lepszy dla ciebie?

    Opublikowany: 25.03.2024
  8. 3 błędy, które zniechęcają ekspertów do dzielenia się wiedzą w social mediach – i jak ich uniknąć

    Opublikowany: 18.03.2024
  9. Jak zaprezentować produkt, by przekonać klienta do zakupu (potwierdzone naukowo)

    Opublikowany: 11.03.2024
  10. Jedna zmiana, dzięki której klienci zapłacą więcej za twoje konsultacje

    Opublikowany: 4.03.2024
  11. Jak stworzyć Unique Value Proposition (UVP), aby wyróżnić się na rynku jako soloprzedsiębiorca

    Opublikowany: 26.02.2024
  12. Najczęstsze obawy przed dzieleniem się wiedzą (i jak sobie z nimi poradzić)

    Opublikowany: 19.02.2024
  13. Czego potrzebujesz, aby zbudować markę osobistą eksperta i przebierać w zleceniach

    Opublikowany: 12.02.2024
  14. Po 9 miesiącach wróciłem do social mediów. Co mnie przyciągnęło?

    Opublikowany: 5.02.2024
  15. 3 sprytne sposoby na tworzenie procedur, które oszczędzają czas soloprzedsiębiorcy

    Opublikowany: 29.01.2024
  16. Jak wykorzystuję opinie klientów, aby tworzyć lepsze produkty

    Opublikowany: 22.01.2024
  17. 2 pytania, na których zbudowałem strategię tworzenia treści

    Opublikowany: 15.01.2024
  18. Dlaczego rezygnuję z nagrywania wideo

    Opublikowany: 8.01.2024
  19. 443: Lejki marketingowe to przeżytek. Czym je zastąpić?

    Opublikowany: 18.12.2023
  20. 442: Biznesowe Q&A – słuchacze pytają, ja odpowiadam

    Opublikowany: 4.12.2023

3 / 26

Mała Wielka Firma to podcast o marketingu dla soloprzedsiębiorców – właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Słuchacze MWF to najczęściej specjaliści z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, IT, zdrowotnej itp.Nowe odcinki ukazują się co drugi poniedziałek. Dowiesz się z nich, jak zdobywać nowych klientów, budować wizerunek eksperta, zwiększać swoją produktywność oraz radzić sobie z wątpliwościami i problemami, które często towarzyszą osobom prowadzącym jednoosobowy biznes.Uzupełnieniem podcastu jest cotygodniowy newsletter dostępny na stronie https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz