MOND: Marketing oparty na danych - podcast
Podcast autorstwa Marketing oparty na danych
40 Odcinki
-  
MOND 38: Piekielnie dobry Marketing B2B: Mateusz Buczkowski Casbeg
Opublikowany: 8.05.2025 -  
MOND 37: Czy Twoje zdjęcia sprzedają? Sprawdź to Kamilem Czają z Gopackshot
Opublikowany: 16.04.2025 -  
MOND 36: Dane rządzą! Jak analizować social media z głową – CEO Sotrendera tłumaczy
Opublikowany: 7.04.2025 -  
MOND 35: SEO w erze AI – czy sztuczna inteligencja zmienia zasady gry? | Shaban Dżelili z Sempai
Opublikowany: 20.03.2025 -  
MOND 34: Jak influencerzy zarabiają? Co liczy się dziś dla marek? Rozmowa z Zuzą Ledworowską z Lettly
Opublikowany: 5.03.2025 -  
MOND 33: SEO, reklamy płatne, content… Jak połączyć wszystko w skuteczną strategię?
Opublikowany: 19.02.2025 -  
MOND 32: Tantis.pl: od księgarni do mocnej marki w e-commerce – strategie wzrostu
Opublikowany: 5.02.2025 -  
MOND 31: Zespół nie dowozi celów? Sprawdź, co zmienia metoda OKR! || Elena Zhukova z OKR Poland
Opublikowany: 21.01.2025 -  
MOND 30: Social commerce w praktyce: jak Klaudia Zając zbudowała Coralove.pl
Opublikowany: 2.12.2024 -  
MOND 29: Reklama na TikToku: tajniki skutecznych kampanii
Opublikowany: 13.11.2024 -  
MOND 28: Jak zacząć prowadzić kampanie w Microsoft Advertising? Informacje na start
Opublikowany: 28.10.2024 -  
MOND 27: Sekret sukcesu organizacji: kluczowe metryki i rozwiązania dla analizy danych
Opublikowany: 2.10.2024 -  
MOND 26: GA4 w praktyce: nowa rzeczywistość analityki marketingowej
Opublikowany: 16.09.2024 -  
MOND 25: Skuteczna strategia marketingowa w e-commerce
Opublikowany: 27.08.2024 -  
MOND 24: Skuteczna sprzedaż w marketplace: zmiany, wyzwania i przyszłość
Opublikowany: 12.08.2024 -  
MOND 23: Jak robić komunikację w social mediach, aby skutecznie budować świadomość marki?
Opublikowany: 29.07.2024 -  
MOND 22: Jakie znaczenie ma kreatywność w digital marketingu?
Opublikowany: 15.07.2024 -  
MOND 21: Zmiany w analityce webowej: jak dokładnie działa consent mode?
Opublikowany: 17.06.2024 -  
MoND 20: Jak wykorzystać TikToka w promocji marki?
Opublikowany: 19.07.2021 -  
MoND 20: Jak wykorzystać TikToka w promocji marki?
Opublikowany: 15.07.2021 
🎙️ Witaj w Marketingu oparty na danych – podcaście, który odkrywa tajemnice data-driven marketingu!Nazywam się Sebastian Suma, od kilkunastu lat zajmuję się marketingiem internetowym, a jako CEO agencji SEM Sempai codziennie pracuję nad skutecznymi kampaniami opartymi na danych.W moich rozmowach z ekspertami branży marketingu i analityki webowej pokazuję, jak wykorzystać potencjał sieci reklamowych, systemów analitycznych i ogromnej ilości danych do budowania lepszych strategii marketingowych.Z podcastu MOND dowiesz się, jak precyzyjnie mierzyć efektywność działań, optymalizować budżety reklamowe i zrozumieć użytkowników: ich intencje zakupowe, zainteresowania i aktywności online i offline.Ten podcast to coś więcej niż marketing – to praktyczne spojrzenie na MOND: Marketing oparty na danych. Posłuchaj i dowiedz się, jak zmienić dane w przewagę!
