Moja droga
Podcast autorstwa Dagmara Brzezińska i Barbara Mierzwińska
38 Odcinki
-
Michał Borkowski z Brainly.pl o skutecznej adaptacji biznesu do warunków rynkowych
Opublikowany: 21.02.2025 -
Róża Szafranek o zarządzaniu ludźmi
Opublikowany: 7.02.2025 -
Podsumowanie roku i nadzieje na przyszłość
Opublikowany: 17.01.2025 -
Katarzyna Godlewska o tym, jak się tworzy biznes suplementów
Opublikowany: 20.12.2024 -
Paweł Chrzan o tym, jak żyć z pomagania innym
Opublikowany: 6.12.2024 -
Justyna Przygońska o marce The Odder Side, która podbija świat
Opublikowany: 22.11.2024 -
Joanna Czech o budowaniu marki w Stanach Zjednoczonych
Opublikowany: 8.11.2024 -
Alina Sztoch o budowaniu na nowo kultowej marki Kubota
Opublikowany: 25.10.2024 -
Podsumowanie czwartego sezonu
Opublikowany: 16.08.2024 -
Wiktoria Wójcik o biznesie na styku gamingu i marketingu
Opublikowany: 19.07.2024 -
Zofia Kierner o prowadzeniu przedsiębiorstwa społecznego
Opublikowany: 5.07.2024 -
Małgorzata Szumowska o branży filmowej
Opublikowany: 21.06.2024 -
Wielokrotny mistrz Polski i świata w żeglarstwie Przemek Tarnacki
Opublikowany: 7.06.2024 -
Blanka Jordan z Bizuu o strojach polskiej reprezentacji olimpijskiej
Opublikowany: 24.05.2024 -
Jak zbudować firmę odnosząca sukcesy na rynku fitness
Opublikowany: 9.05.2024 -
Analityczka trendów Natalia Hatalska
Opublikowany: 26.04.2024 -
Podsumowanie trzeciego sezonu
Opublikowany: 12.01.2024 -
Aleksandra Szol
Opublikowany: 22.12.2023 -
Monika Walecka
Opublikowany: 8.12.2023 -
Mateusz Kusznierewicz
Opublikowany: 24.11.2023
„Moja Droga” to podcast prowadzony przez Dagmarę Brzezińską i Barbarę Mierzwińską – praktyczki biznesu i przyjaciółki. Program przeznaczony jest dla ludzi ciekawych nowych wyzwań i poszukujących swojej drogi. Goście podcastu dzielą się ze słuchaczkami i słuchaczami unikalną wiedzą, opowiadając o swoich doświadczeniach zawodowych. Prowadzące dociekliwie analizują czynniki sukcesu stworzonych przez nich modeli biznesowych i karier sięgając do własnych doświadczeń. Aktualnie Dagmara i Barbara pełnią funkcje wiceprezesek firm działających w branży e-commerce. W przyszłości piastowały stanowiska kierownicze w obszarach marketingu, sprzedaży i operacji w korporacjach oraz startupach. Realizowały również projekty doradcze w różnych sektorach gospodarki - od handlu, przez telekomunikację i ochronę zdrowia.
