Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Podcast autorstwa Szymon Negacz - Niedziele
Kategorie:
245 Odcinki
-
NSM 214: Mało leadów z marketingu? Lista 51 problemów do sprawdzenia
Opublikowany: 5.05.2024 -
NSM 213: Marketing B2B i B2C - czym się różni? (Nie widać tego na pierwszy rzut oka)
Opublikowany: 21.04.2024 -
NSM 212: 12 błędów handlowców na spotkaniach sprzedażowych
Opublikowany: 7.04.2024 -
NSM 211: Jak podcast zmienił moje życie i biznes?
Opublikowany: 1.04.2024 -
NSM 210: Handlowcy nie używają systemu CRM? 14 najczęstszych powodów
Opublikowany: 24.03.2024 -
NSM 209: Jak działa doradztwo i kiedy ma sens?
Opublikowany: 17.03.2024 -
NSM 208: 20 pomysłów jak wyróżnić się, kiedy sprzedajesz to samo co wszyscy
Opublikowany: 10.03.2024 -
NSM 207: 11 Błędów Agencji Marketingowych: Oczekiwania vs Rzeczywistość
Opublikowany: 3.03.2024 -
NSM 206: Zaniedbany marketing w firmie - jakie koszty generuje?
Opublikowany: 18.02.2024 -
NSM 205: HR nie rozumie biznesu. Biznes nie rozumie HR. (Gościni: Nicole Tomanek)
Opublikowany: 11.02.2024 -
NSM 204: Procesy vs Wolność - jak błędne procesy mogą zniszczyć biznes?
Opublikowany: 4.02.2024 -
NSM 203: 5 lekcji z dowodzenia szybko rosnącymi firmami usługowymi
Opublikowany: 28.01.2024 -
NSM 202: Szukamy konsultantów sprzedaży i marketingu B2B
Opublikowany: 23.01.2024 -
NSM 201: Jeden dział, wiele produktów: Jak zbudować wszechstronny zespół sprzedaży?
Opublikowany: 21.01.2024 -
Extra: Wygraj 200 000 zł dzieląc się wnioskami z słuchaczami - zasady konkursu #WdrażamyNSM
Opublikowany: 15.01.2024 -
M25: Podsumowanie serii marketing wyzwania #WdrażamyNSM
Opublikowany: 14.01.2024 -
S25: Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM
Opublikowany: 17.12.2023 -
Extra: Podsumowanie 2023 roku - lekcje i refleksje
Opublikowany: 3.12.2023 -
M24: Event marketing w B2B - jak sensownie podejść do wydarzeń? #WdrażamyNSM
Opublikowany: 26.11.2023 -
S24: Strategia sprzedaży B2B - jak ją stworzyć i rozwijać? #WdrażamyNSM
Opublikowany: 12.11.2023
Podcast Nowoczesna Sprzedaż i Marketing jest skupiony na sprzedaży i marketingu w B2B. Przyprawiony odrobiną humoru i prawdziwym doświadczeniem!