Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Podcast autorstwa Szymon Negacz - Niedziele
Kategorie:
245 Odcinki
-
NSM 143: Czego prezesi i dyrektorzy boją się najbardziej?
Opublikowany: 20.03.2022 -
NSM 142: Strona internetowa w B2B - jak ją zbudować?
Opublikowany: 6.03.2022 -
NSM 141: WiseGroup - Case study premiery naszych nowych marek
Opublikowany: 27.02.2022 -
NSM 140: CTA w Marketingu B2B - Jak przekonać klienta aby coś zrobił?
Opublikowany: 20.02.2022 -
NSM 139: Nachalny handlowiec i marketer - jaki wpływ ma nachalność na wyniki?
Opublikowany: 6.02.2022 -
NSM 138: PREMIERA: WiseGroup - SellWise, AdWise, HireWise i Akademia Sales Angels - dowiedz się jak stworzyliśmy grupę
Opublikowany: 2.02.2022 -
NSM 137: Problem, wyzwanie i potrzeba - czym się różnią?
Opublikowany: 30.01.2022 -
NSM 136: 20 lekcji i refleksji, które przyniósł mi 2021 rok
Opublikowany: 23.01.2022 -
NSM 135: Niezadowolony klient - kiedy jest szansą i jak ją wykorzystać?
Opublikowany: 16.01.2022 -
NSM 134: Jak przekonać szefa do zmian? Poradnik dla zrozpaczonych + Podsumowanie 2021
Opublikowany: 12.12.2021 -
NSM 133: Zarządzanie - najważniejsza zasada skutecznego managera
Opublikowany: 5.12.2021 -
NSM 132: Problemy w rozwoju sprzedaży - Debata (Gość: Konsultanci SellWise)
Opublikowany: 21.11.2021 -
NSM 131: Oferta na jedno „TAK” - Jak przygotować ofertę, która zwiększy Twoją konwersję?
Opublikowany: 14.11.2021 -
NSM 130: 12 refleksji o budowaniu zespołów na 3 urodziny Podcastu NSM
Opublikowany: 7.11.2021 -
NSM 129: Czy Zarząd albo Dyrektorzy powinni sami sprzedawać?
Opublikowany: 1.11.2021 -
NSM 127: Jak zwalniać handlowców?
Opublikowany: 10.10.2021 -
NSM 126: Czynniki wzrostu Brand24 - Jak Michał Sadowski patrzy na sprzedaż?
Opublikowany: 3.10.2021 -
NSM 125: Sprzedaż transakcyjna czy doradcza? - Dobierz model sprzedaży dla swojej firmy
Opublikowany: 26.09.2021 -
NSM 124: System premiowy w sprzedaży - jak go zbudować?
Opublikowany: 12.09.2021 -
NSM 123: Sprzedaż B2B w 2025 roku - przygotuj firmę na zmiany
Opublikowany: 5.09.2021
Podcast Nowoczesna Sprzedaż i Marketing jest skupiony na sprzedaży i marketingu w B2B. Przyprawiony odrobiną humoru i prawdziwym doświadczeniem!