Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Podcast autorstwa Szymon Negacz - Niedziele
Kategorie:
245 Odcinki
-
NSM 083: Dyscyplina w biznesie - jak zadbać o nią w zespole?
Opublikowany: 13.09.2020 -
NSM 082: Jak zatrudnić skutecznego handlowca?
Opublikowany: 6.09.2020 -
NSM 081: 16 ZAKAZANYCH zwrotów managera do swojego zespołu
Opublikowany: 30.08.2020 -
NSM 080: Współpraca marketingu i sprzedaży - 12 praktycznych przykładów
Opublikowany: 23.08.2020 -
NSM 079: Buyer Persona - dlaczego większość w B2B zrobiła ją źle?
Opublikowany: 16.08.2020 -
NSM 078: EGO managera - poskromić czy wykorzystać? (Gość: Zespół SellWise)
Opublikowany: 9.08.2020 -
NSM 077: ZAKAZANE zwroty w sprzedaży (Część 2)
Opublikowany: 26.07.2020 -
NSM 076: Jakie błędy popełniłem rozwijając SellWise?
Opublikowany: 19.07.2020 -
NSM 075: 12 ZASAD biznesu, których się trzymam
Opublikowany: 12.07.2020 -
NSM 074: Dlaczego handlowcy nienawidzą marketerów? (Gość: Karol Kieżel)
Opublikowany: 5.07.2020 -
NSM 073: Konsultant sprzedaży - kulisy naszej pracy (Goście: Iwona Borawska, Michał Staniszewski)
Opublikowany: 28.06.2020 -
NSM 072: Profil na LinkedIn - Jak przykuć uwagę i się wyróżnić?
Opublikowany: 21.06.2020 -
NSM 071: Procesy są jak Yeti - wszyscy o nich mówią, niewielu widziało
Opublikowany: 14.06.2020 -
NSM 070: Account Management - Co to i jak może pomóc Twojej firmie?
Opublikowany: 7.06.2020 -
NSM 069: Social Selling na Linkedin - brzydka prawda i zbiór myśli nieuczesanych
Opublikowany: 24.05.2020 -
NSM 068: Handlowiec awansowany na Dyrektora - czyli kto powinien zarządzać sprzedażą?
Opublikowany: 17.05.2020 -
NSM 067: NAJWAŻNIEJSZA umiejętność handlowca w sprzedaży B2B
Opublikowany: 10.05.2020 -
NSM 066: Angelika Chimkowska - Łączymy siły i analizujemy branżę słuchacza
Opublikowany: 4.05.2020 -
NSM 065: Szefie, mamy za drogo - 9 sposobów na uniknięcie walki ceną
Opublikowany: 26.04.2020 -
NSM 063: Sprzedaż B2B w czasie kryzysu - przemyślenia, przykłady i wskazówki
Opublikowany: 14.04.2020
Podcast Nowoczesna Sprzedaż i Marketing jest skupiony na sprzedaży i marketingu w B2B. Przyprawiony odrobiną humoru i prawdziwym doświadczeniem!