Podvertising 2.0
Podcast autorstwa Lars Busekist
32 Odcinki
-
Podvertising 2.0. Episode 7. Hvad skal der til for reklamebranchen blive attraktiv for de unge?
Opublikowany: 5.09.2022 -
Podvertising 2.0. Episode 5. We're under attack! Greenpeace aktionen i Cannes.
Opublikowany: 2.09.2022 -
Podvertising 2.0 Episode 4. Med Cannes sølv og bronze vinder Anders Kure, plus en vild forudsigelse som blev til virklighed!
Opublikowany: 22.06.2022 -
Podvertising 2,0. Episode 3. Cannes special - med Cannes Grand Prix, 1 guldløve, 4 sølvløver og 4 bronzeløver vinder Morten Grubak, og sølv og dobbelt bronze vinder Clara Prior Knock.
Opublikowany: 14.06.2022 -
Podvertising 2.0 Episode 2. (If you go woke you go broke)
Opublikowany: 25.05.2022 -
Podvertising 2.0 Episode 1. (Good ads are not ads) og hvad gør vi som bureauer for at tage ansvar for C02 udledninger?
Opublikowany: 16.05.2022 -
Olga Bastian
Opublikowany: 23.11.2021 -
Kristian Grove Møller
Opublikowany: 8.11.2021 -
Inger Tanderup. Global Group Creative Director at Ogilvy & Mather. Del 2.
Opublikowany: 24.06.2021 -
Inger Tanderup. Global Group Creative Director at Ogilvy & Mather. Del 1.
Opublikowany: 24.06.2021 -
John Schoolcraft.
Opublikowany: 27.04.2021 -
Kresten Schultz Jørgensen
Opublikowany: 14.04.2021 -
Clara Prior-Knock
Opublikowany: 16.03.2021 -
Lise Skovsted Larsen
Opublikowany: 3.03.2021 -
Peter Wibroe. Del 1.
Opublikowany: 16.02.2021 -
Peter Wibroe. Del 2.
Opublikowany: 16.02.2021 -
Season 2. Prologue.
Opublikowany: 4.02.2021 -
Season 2. Farah Dib.
Opublikowany: 2.02.2021 -
Julespecial. 5 regler for branchen's overlevelse.
Opublikowany: 17.12.2020 -
Xmas special with Rory Sutherland, episode 2.
Opublikowany: 2.12.2020
A funky podcast looking into the challenges the communication industry is facing. Both big transformative and small personal problems are discussed by a panel of the very best industry people.
