32 Odcinki

  1. Program Typing

    Opublikowany: 18.01.2019
  2. Update on language ‘aa’

    Opublikowany: 18.10.2018
  3. Hidden GC Bandwidth Costs

    Opublikowany: 30.09.2018
  4. Specter and Meltdown

    Opublikowany: 29.07.2018
  5. Rocket Realtime School of Programming and Performance

    Opublikowany: 21.06.2018
  6. Thinking About Language Design

    Opublikowany: 6.06.2018
  7. Tech Debt Elimination Example

    Opublikowany: 6.04.2018
  8. JVM JIT’ting Basics

    Opublikowany: 12.03.2018
  9. Null Typing and Startup Time

    Opublikowany: 16.02.2018
  10. Heroic Optimizations

    Opublikowany: 10.02.2018
  11. Under the hood of the JVM

    Opublikowany: 3.02.2018
  12. Getters and Setters

    Opublikowany: 18.01.2018
  13. HotSpot and Safepoints

    Opublikowany: 4.01.2018
  14. Escape Detection vs Escape Analysis

    Opublikowany: 23.12.2017
  15. Hand Rolled Recursive Descent Parsers

    Opublikowany: 13.12.2017
  16. Build Systems and Make

    Opublikowany: 5.12.2017
  17. Cost Models

    Opublikowany: 26.11.2017
  18. Queuing In Practice

    Opublikowany: 9.11.2017
  19. Modern Hardware Performance and Cache Lines

    Opublikowany: 5.11.2017
  20. Some Fun With Elm, and Some Suggestions

    Opublikowany: 31.10.2017

1 / 2

Cliff Click talks about various issues with Programming, Programmers, and Computer Performance

Visit the podcast's native language site