112 Odcinki

  1. Ep. 71 McKayl Bergman, Scaling Your CS Program with NO Resources

    Opublikowany: 5.03.2020
  2. Ep 70, Mike Sasaki & Marisa Carter, ABM and Customer Success: Driving Customer Revenue Growth

    Opublikowany: 20.02.2020
  3. Ep 69, Jennifer Griffin, Shifting to a Proactive Approach to Customer Success

    Opublikowany: 6.02.2020
  4. Ep 68, Mona Yoast, Building a High Performance CS Team

    Opublikowany: 23.01.2020
  5. Ep 67, Paul Piazza, Customer Feedback

    Opublikowany: 9.01.2020
  6. Ep 66, Lauren Costella Podcast, Lessons from Sports for Customer Success

    Opublikowany: 19.12.2019
  7. Ep 65, Jason Whitman, Scaling a CS Team

    Opublikowany: 5.12.2019
  8. Ep 64, Neelu Shaikh, Scaling a CS Team

    Opublikowany: 14.11.2019
  9. Ep 63, Megan Macaluso, Onboarding – Tech Touch vs. Human Touch

    Opublikowany: 17.10.2019
  10. Ep 62, Kristen Hayer & Bill Cushard, LIVE Podcast

    Opublikowany: 3.10.2019
  11. Ep 61, Lynn Tsoflias, Creating a Digital CS Program

    Opublikowany: 19.09.2019
  12. Strikedeck Radio & Helping Sells Radio BONUS Episode!

    Opublikowany: 16.09.2019
  13. Ep 60, Ruicong Yan, Product Operations - Connecting CS & Product

    Opublikowany: 4.09.2019
  14. Ep 59, Barry Kelly, Ingredients of a Successful Customer Education Program

    Opublikowany: 22.08.2019
  15. Ep 58, Karen Rhorer, KPIs and Insights for Customer Success

    Opublikowany: 8.08.2019
  16. Ep 57, Mark Freeman, Career Development in Customer Success

    Opublikowany: 26.07.2019
  17. Ep 56, Rona Yang, Getting Started in CS Operations

    Opublikowany: 11.07.2019
  18. Ep 55 - Irene Lefton, Gender Diversity in Customer Success

    Opublikowany: 28.06.2019
  19. Ep 54 - Andreas Knoefel, CS Management Consultant & Inventor of CSPI

    Opublikowany: 17.05.2019
  20. Ep 53 - Jim Johnson, Director of Customer Success at Corcentric

    Opublikowany: 2.05.2019

3 / 6

Formerly known as Strikedeck Radio

Visit the podcast's native language site