Furidashi Game Design Academy

Podcast autorstwa Nicholas Theisen

Kategorie:

138 Odcinki

  1. 85. The Immersion Spectrum

    Opublikowany: 26.09.2022
  2. 84. Hard and Soft World Building

    Opublikowany: 19.09.2022
  3. 83. World Building in Game Design

    Opublikowany: 12.09.2022
  4. 82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)

    Opublikowany: 5.09.2022
  5. 81. Player Narrative vs. Game Narrative

    Opublikowany: 29.08.2022
  6. 80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)

    Opublikowany: 22.08.2022
  7. 79. The ”What” of Video Game Storytelling

    Opublikowany: 15.08.2022
  8. 78. Narrative vs. Progression (Teaser)

    Opublikowany: 8.08.2022
  9. 77. Narrative Delivery in Video Games

    Opublikowany: 1.08.2022
  10. 76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)

    Opublikowany: 25.07.2022
  11. 75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics

    Opublikowany: 18.07.2022
  12. 74. Narrative Systems (Teaser)

    Opublikowany: 11.07.2022
  13. 73. System[s] Shock

    Opublikowany: 4.07.2022
  14. 72. Meaningful Mechanics, Meaningful Choices (Teaser)

    Opublikowany: 27.06.2022
  15. 71. Designing UrbanPlan

    Opublikowany: 20.06.2022
  16. 70. Gameplay is Narrative? w/ Ze and Nim! (Teaser)

    Opublikowany: 13.06.2022
  17. 69. Aesthetics & Storytelling w/ Ze and Nim!

    Opublikowany: 6.06.2022
  18. 68. Mechanics III: Action Economy (Teaser)

    Opublikowany: 30.05.2022
  19. 67. Adventures in Management: Backpack Hero

    Opublikowany: 23.05.2022
  20. 66. Finding Peace in 4X Games (Teaser)

    Opublikowany: 16.05.2022

3 / 7

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site