Furidashi Game Design Academy
Podcast autorstwa Nicholas Theisen
Kategorie:
138 Odcinki
-
85. The Immersion Spectrum
Opublikowany: 26.09.2022 -
84. Hard and Soft World Building
Opublikowany: 19.09.2022 -
83. World Building in Game Design
Opublikowany: 12.09.2022 -
82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)
Opublikowany: 5.09.2022 -
81. Player Narrative vs. Game Narrative
Opublikowany: 29.08.2022 -
80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)
Opublikowany: 22.08.2022 -
79. The ”What” of Video Game Storytelling
Opublikowany: 15.08.2022 -
78. Narrative vs. Progression (Teaser)
Opublikowany: 8.08.2022 -
77. Narrative Delivery in Video Games
Opublikowany: 1.08.2022 -
76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)
Opublikowany: 25.07.2022 -
75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics
Opublikowany: 18.07.2022 -
74. Narrative Systems (Teaser)
Opublikowany: 11.07.2022 -
73. System[s] Shock
Opublikowany: 4.07.2022 -
72. Meaningful Mechanics, Meaningful Choices (Teaser)
Opublikowany: 27.06.2022 -
71. Designing UrbanPlan
Opublikowany: 20.06.2022 -
70. Gameplay is Narrative? w/ Ze and Nim! (Teaser)
Opublikowany: 13.06.2022 -
69. Aesthetics & Storytelling w/ Ze and Nim!
Opublikowany: 6.06.2022 -
68. Mechanics III: Action Economy (Teaser)
Opublikowany: 30.05.2022 -
67. Adventures in Management: Backpack Hero
Opublikowany: 23.05.2022 -
66. Finding Peace in 4X Games (Teaser)
Opublikowany: 16.05.2022
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.