Furidashi Game Design Academy
Podcast autorstwa Nicholas Theisen - Czwartki
147 Odcinki
-
93. Same As It Ever Was - Year End Special Pt. 1
Opublikowany: 28.11.2022 -
UNLOCKED! 41. Furidashi Behind the Scenes
Opublikowany: 21.11.2022 -
92. Ludonarrative Harmony?
Opublikowany: 14.11.2022 -
91. VR Failing
Opublikowany: 7.11.2022 -
90. Subjective Progression
Opublikowany: 31.10.2022 -
89. Accessing Super Smash Bros.
Opublikowany: 24.10.2022 -
88. Combat Encounters
Opublikowany: 17.10.2022 -
87. Combat as Narrative
Opublikowany: 10.10.2022 -
86. Learning Thru Immersion
Opublikowany: 3.10.2022 -
85. The Immersion Spectrum
Opublikowany: 26.09.2022 -
84. Hard and Soft World Building
Opublikowany: 19.09.2022 -
83. World Building in Game Design
Opublikowany: 12.09.2022 -
82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)
Opublikowany: 5.09.2022 -
81. Player Narrative vs. Game Narrative
Opublikowany: 29.08.2022 -
80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)
Opublikowany: 22.08.2022 -
79. The ”What” of Video Game Storytelling
Opublikowany: 15.08.2022 -
78. Narrative vs. Progression (Teaser)
Opublikowany: 8.08.2022 -
77. Narrative Delivery in Video Games
Opublikowany: 1.08.2022 -
76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)
Opublikowany: 25.07.2022 -
75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics
Opublikowany: 18.07.2022
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.
