Furidashi Game Design Academy

Podcast autorstwa Nicholas Theisen

Kategorie:

138 Odcinki

  1. 65. Gameplay Loops & Emergent Narrative

    Opublikowany: 9.05.2022
  2. 64. Furidashi After Dark: The Mercenary Experience (Teaser)

    Opublikowany: 2.05.2022
  3. 63. Tabletop Design: Social Mechanics

    Opublikowany: 25.04.2022
  4. 62. Making Something True w/ Square Weasel Studio (Teaser)

    Opublikowany: 18.04.2022
  5. 61. Interview w/ Square Weasel Studio

    Opublikowany: 11.04.2022
  6. 60. Tabletop Design: Game Types (Teaser)

    Opublikowany: 4.04.2022
  7. 59. Tabletop Design: Taking Turns

    Opublikowany: 28.03.2022
  8. 58. Mechanics II - Mechanics vs. Systems (Teaser)

    Opublikowany: 21.03.2022
  9. 57. Order from RNG

    Opublikowany: 14.03.2022
  10. 56. Mechanics I - What Are Mechanics? (Teaser)

    Opublikowany: 7.03.2022
  11. 55. Narrative Mechanics in Disco Elysium

    Opublikowany: 28.02.2022
  12. 54. The Choice Matrix Reloaded (Teaser)

    Opublikowany: 21.02.2022
  13. BONUS: Lesson 1 - Paper Doll Logic

    Opublikowany: 15.02.2022
  14. 53. Character & Social Class in Dishonored

    Opublikowany: 14.02.2022
  15. 52. The Choice Matrix (Teaser)

    Opublikowany: 7.02.2022
  16. 51. Monopolies & Platform Economies

    Opublikowany: 31.01.2022
  17. 50. Games And/Or Animation (Teaser)

    Opublikowany: 24.01.2022
  18. 49. Game Engines and Film Production

    Opublikowany: 17.01.2022
  19. 48. 2021 Surprises and Letdowns

    Opublikowany: 27.12.2021
  20. 47. Bored Game Theory (Teaser)

    Opublikowany: 20.12.2021

4 / 7

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site