Furidashi Game Design Academy
Podcast autorstwa Nicholas Theisen
Kategorie:
138 Odcinki
-
65. Gameplay Loops & Emergent Narrative
Opublikowany: 9.05.2022 -
64. Furidashi After Dark: The Mercenary Experience (Teaser)
Opublikowany: 2.05.2022 -
63. Tabletop Design: Social Mechanics
Opublikowany: 25.04.2022 -
62. Making Something True w/ Square Weasel Studio (Teaser)
Opublikowany: 18.04.2022 -
61. Interview w/ Square Weasel Studio
Opublikowany: 11.04.2022 -
60. Tabletop Design: Game Types (Teaser)
Opublikowany: 4.04.2022 -
59. Tabletop Design: Taking Turns
Opublikowany: 28.03.2022 -
58. Mechanics II - Mechanics vs. Systems (Teaser)
Opublikowany: 21.03.2022 -
57. Order from RNG
Opublikowany: 14.03.2022 -
56. Mechanics I - What Are Mechanics? (Teaser)
Opublikowany: 7.03.2022 -
55. Narrative Mechanics in Disco Elysium
Opublikowany: 28.02.2022 -
54. The Choice Matrix Reloaded (Teaser)
Opublikowany: 21.02.2022 -
BONUS: Lesson 1 - Paper Doll Logic
Opublikowany: 15.02.2022 -
53. Character & Social Class in Dishonored
Opublikowany: 14.02.2022 -
52. The Choice Matrix (Teaser)
Opublikowany: 7.02.2022 -
51. Monopolies & Platform Economies
Opublikowany: 31.01.2022 -
50. Games And/Or Animation (Teaser)
Opublikowany: 24.01.2022 -
49. Game Engines and Film Production
Opublikowany: 17.01.2022 -
48. 2021 Surprises and Letdowns
Opublikowany: 27.12.2021 -
47. Bored Game Theory (Teaser)
Opublikowany: 20.12.2021
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.