Skuteczny marketing | Wojciech Bizub
Podcast autorstwa Wojciech Bizub
Kategorie:
190 Odcinki
-
150. Jak sterować zachowaniem ludzi? Psychologia w marketingu
Opublikowany: 17.05.2023 -
149. Oblicz potencjał swojego rynku (pojęcia: TAM, SAM i SOM)
Opublikowany: 10.05.2023 -
148. Nokautujące strategie: Jak wygrywać w biznesie wykorzystując wnioski z ringu?
Opublikowany: 28.04.2023 -
147: Jak zaprojektować ścieżki rozwoju dla pracowników działu marketingu będąc dyrektorem działu marketingu
Opublikowany: 19.04.2023 -
146. ChatGPT, czyli jak korzystam z 5-tej rewolucji technologicznej. A może to nasz koniec? [sic!]
Opublikowany: 29.03.2023 -
145. Agencja, freelancer, czy własny dział marketingu? Jak dobrać podwykonawców?
Opublikowany: 6.03.2023 -
144. Budżet marketingowy - co zrobi w 2023 roku 8000+ marketerów?
Opublikowany: 7.02.2023 -
143. Strategiczny plan marketingowy - 10 pytań, które musisz sobie zadać
Opublikowany: 4.02.2023 -
142. Nietypowa rola strony www w marketingu internetowym
Opublikowany: 17.01.2023 -
141. Stwórz argumenty sprzedażowe / wartości: emocjonalne, logiczne i techniczne
Opublikowany: 29.12.2022 -
140. Jaki problem rozwiązuje Twoja firma?
Opublikowany: 22.12.2022 -
139. Jak skutecznie planować budżet marketingowy dla Twojej firmy?
Opublikowany: 3.12.2022 -
138. 13 milionów ludzi dołączyło do tego TRENDU. Kim są i dlaczego to zrobili | Raport GetHero i SWPS.
Opublikowany: 22.11.2022 -
137. Zrób TO, aby prześwietlić konkurencję - 9 obszarów analizy otoczenia branżowego
Opublikowany: 15.11.2022 -
136. Jak kaskadować cele marketingowe na zespół?
Opublikowany: 12.11.2022 -
135. Mapowanie kompetencji w dziale marketingu — od czego zacząć?
Opublikowany: 8.11.2022 -
134. Cele marketingowe – jak je wyznaczać? [dużo przykładów]
Opublikowany: 4.11.2022 -
133. 24 wyzwania nowoczesnego dyrektora marketingu - start nowego cyklu odcinków
Opublikowany: 31.10.2022 -
132. TURBO marketing według Setha Godina - MEGA LISTA WNIOSKÓW
Opublikowany: 18.10.2022 -
131. GAMING MARKETING - jak dotrzeć do najmłodszych odbiorców | Polish Gamers Research 2022
Opublikowany: 4.10.2022
Chcę, aby dobre produkty zyskały narrację i marketing, na który zasługują. Realizuję to poprzez sprawdzone schematy, stałe wsparcie oraz codzienny zastrzyk motywacji do rozwoju biznesu. Moja metoda może wydać się Ci magią, dopóki nie odkryjesz jej naukowo potwierdzonych mechanizmów. Słuchaj, wdrażaj i zarabiaj. Po więcej materiałów wejdź na: https://wojciechbizub.pl/ i dołącz do ponad 4100 osób, które czytają mojego newslettera. Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu. Zapraszam