Skuteczny marketing | Wojciech Bizub
Podcast autorstwa Wojciech Bizub
Kategorie:
190 Odcinki
-
130. Jak uczą się zajęci ludzie O nowoczesnym sposobie nauki prosto ze studiów MBA
Opublikowany: 20.09.2022 -
129. Reklama w internecie - co sprawdzać, gdy NIE DZIAŁA?
Opublikowany: 17.08.2022 -
128. Dlaczego obrażanie się na siebie zabija biznesy (i relacje)?
Opublikowany: 10.08.2022 -
127. Ekonomia behawioralna w marketingu
Opublikowany: 26.07.2022 -
126. Zacznij tworzyć treści do Internetu - NATYCHMIAST
Opublikowany: 17.07.2022 -
125. Ile czasu tracisz na umowy i jak organizować je dużo szybciej?
Opublikowany: 11.07.2022 -
124. Co wpływa na wynik sprzedażowy? (HINT: ponad 13 obszarów)
Opublikowany: 7.06.2022 -
123. Pierwsza praca w marketingu: od laika do OGARNIĘTEGO JUNIORA
Opublikowany: 2.06.2022 -
122. Strategie cenowe – 6 metod wyznaczania cen, które podnoszą sprzedaż
Opublikowany: 17.05.2022 -
121. B2C i B2B marketing - kluczowe różnice i mechanizmy sprzedaży
Opublikowany: 7.05.2022 -
120. Podnieś ceny x 10 - czyli jak sprzedawać produkty premium?
Opublikowany: 20.04.2022 -
119. Sekcja HERO - pierwszoplanowany bohater strony www - co musisz wiedzieć?
Opublikowany: 9.04.2022 -
118. Jak udzielać informacji zwrotnej, aby otrzymać to na czym nam zależy, a jednocześnie uniknąć konfliktu? Feedback na wagę złota
Opublikowany: 31.03.2022 -
117. Gdy mówisz "My nie mamy konkurencji!"
Opublikowany: 22.03.2022 -
116. Jak przekonać wspólnika do marketingu internetowego (lub do innych zmian)? 9 pomocnych zasad.
Opublikowany: 15.03.2022 -
115. Marketing 101 dla początkujących - jak podejść do marketingu zaczynając od podstaw
Opublikowany: 8.03.2022 -
114. Dziewięć błędów (nie tylko) marketingowych, które popełniają konsultowane przeze mnie firmy
Opublikowany: 3.03.2022 -
113. Obiekcje klientów - jak na nie odpowiadać offline i online
Opublikowany: 31.01.2022 -
112. Periodyzacja działań marketingowych, czyli jak podejść do rocznego planu marketingowego
Opublikowany: 30.12.2021 -
111. Rachunek sumienia - jak samodzielnie przeprowadzić audyt marketingowy?
Opublikowany: 16.11.2021
Chcę, aby dobre produkty zyskały narrację i marketing, na który zasługują. Realizuję to poprzez sprawdzone schematy, stałe wsparcie oraz codzienny zastrzyk motywacji do rozwoju biznesu. Moja metoda może wydać się Ci magią, dopóki nie odkryjesz jej naukowo potwierdzonych mechanizmów. Słuchaj, wdrażaj i zarabiaj. Po więcej materiałów wejdź na: https://wojciechbizub.pl/ i dołącz do ponad 4100 osób, które czytają mojego newslettera. Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu. Zapraszam