Skuteczny marketing | Wojciech Bizub

Podcast autorstwa Wojciech Bizub

Kategorie:

190 Odcinki

  1. 130. Jak uczą się zajęci ludzie O nowoczesnym sposobie nauki prosto ze studiów MBA

    Opublikowany: 20.09.2022
  2. 129. Reklama w internecie - co sprawdzać, gdy NIE DZIAŁA?

    Opublikowany: 17.08.2022
  3. 128. Dlaczego obrażanie się na siebie zabija biznesy (i relacje)?

    Opublikowany: 10.08.2022
  4. 127. Ekonomia behawioralna w marketingu

    Opublikowany: 26.07.2022
  5. 126. Zacznij tworzyć treści do Internetu - NATYCHMIAST

    Opublikowany: 17.07.2022
  6. 125. Ile czasu tracisz na umowy i jak organizować je dużo szybciej?

    Opublikowany: 11.07.2022
  7. 124. Co wpływa na wynik sprzedażowy? (HINT: ponad 13 obszarów)

    Opublikowany: 7.06.2022
  8. 123. Pierwsza praca w marketingu: od laika do OGARNIĘTEGO JUNIORA

    Opublikowany: 2.06.2022
  9. 122. Strategie cenowe – 6 metod wyznaczania cen, które podnoszą sprzedaż

    Opublikowany: 17.05.2022
  10. 121. B2C i B2B marketing - kluczowe różnice i mechanizmy sprzedaży

    Opublikowany: 7.05.2022
  11. 120. Podnieś ceny x 10 - czyli jak sprzedawać produkty premium?

    Opublikowany: 20.04.2022
  12. 119. Sekcja HERO - pierwszoplanowany bohater strony www - co musisz wiedzieć?

    Opublikowany: 9.04.2022
  13. 118. Jak udzielać informacji zwrotnej, aby otrzymać to na czym nam zależy, a jednocześnie uniknąć konfliktu? Feedback na wagę złota

    Opublikowany: 31.03.2022
  14. 117. Gdy mówisz "My nie mamy konkurencji!"

    Opublikowany: 22.03.2022
  15. 116. Jak przekonać wspólnika do marketingu internetowego (lub do innych zmian)? 9 pomocnych zasad.

    Opublikowany: 15.03.2022
  16. 115. Marketing 101 dla początkujących - jak podejść do marketingu zaczynając od podstaw

    Opublikowany: 8.03.2022
  17. 114. Dziewięć błędów (nie tylko) marketingowych, które popełniają konsultowane przeze mnie firmy

    Opublikowany: 3.03.2022
  18. 113. Obiekcje klientów - jak na nie odpowiadać offline i online

    Opublikowany: 31.01.2022
  19. 112. Periodyzacja działań marketingowych, czyli jak podejść do rocznego planu marketingowego

    Opublikowany: 30.12.2021
  20. 111. Rachunek sumienia - jak samodzielnie przeprowadzić audyt marketingowy?

    Opublikowany: 16.11.2021

4 / 10

Chcę, aby dobre produkty zyskały narrację i marketing, na który zasługują. Realizuję to poprzez sprawdzone schematy, stałe wsparcie oraz codzienny zastrzyk motywacji do rozwoju biznesu. Moja metoda może wydać się Ci magią, dopóki nie odkryjesz jej naukowo potwierdzonych mechanizmów. Słuchaj, wdrażaj i zarabiaj. Po więcej materiałów wejdź na: https://wojciechbizub.pl/ i dołącz do ponad 4100 osób, które czytają mojego newslettera. Bonus na start: Checklista 5 największych błędów, które popełniają firmy w marketingu. Zapraszam