Design Doc
Podcast autorstwa Hannah Shaffer and Evan Rowland - Środy
96 Odcinki
-
The Game Takes Shape
Opublikowany: 18.06.2025 -
The Rules Tell a Story
Opublikowany: 4.06.2025 -
Epilogues in Games
Opublikowany: 21.05.2025 -
Balancing the Pendulum
Opublikowany: 7.05.2025 -
Now You're the Bad Guy
Opublikowany: 23.04.2025 -
Don’t Stop Making Art! (Feat. Joshua A.C. Newman)
Opublikowany: 9.04.2025 -
It’s My Playtest and I’ll Cry If I Want To
Opublikowany: 26.03.2025 -
Pacing
Opublikowany: 12.03.2025 -
Insights and Secrets
Opublikowany: 26.02.2025 -
Rewards and Prizes
Opublikowany: 12.02.2025 -
The Art of Perfect Art
Opublikowany: 29.01.2025 -
What Makes a Good Playtest?
Opublikowany: 15.01.2025 -
When Mechanics Don't Match
Opublikowany: 25.12.2024 -
Going Places! (or, Navigation Mechanics in Games)
Opublikowany: 11.12.2024 -
A Moment of Rest
Opublikowany: 27.11.2024 -
Finding Community Again
Opublikowany: 13.11.2024 -
Levels of Doneness
Opublikowany: 29.10.2024 -
Judging a Book by Its Cover
Opublikowany: 16.10.2024 -
The Ideas You'll Be Buried With
Opublikowany: 2.10.2024 -
Designing a Spooky Game (Part 4): Finally, the Playtest
Opublikowany: 18.09.2024
Come along with Hannah and Evan in a living documentation of the game design process, from the first spark of an idea, to every disastrous surprise. It’s not an instruction manual, but a travel guide, with lots of unexpected stops along the way.
